CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
♥ Surian ♥ Vision-ers ♥ TVXQ! _ SJ _ BEAST ♥ hope oppa will cum to malaysia soon__hope everyone will b happy. ♥I jux wanna b a simple but HAPPY person. ♥I wanna travel around the world wif GIE. Promise ya! ♥All I wish For You is You will be Haeng Bok Forever,That's all

Saturday, November 21, 2009

哦哦~真有母爱

于是
红布落下 完成喜剧
去年Mnet分猪肉咧~
一家一个大奖
皆大欢喜啊~
今年换成妈妈了啊
呵呵
真是有母爱呢!
我不是要找架骂
我不是不知道韩国艺人要多么的努力才出道
下午两点钟很不错很努力很辛苦
我知道
毕竟我也有给他们关注
只是
……
呵呵
投票的没记错是占40%的吧?
票数如何
心知肚明
8++对5++
很明显了
我不想做没品的妖精
只是
这也太瞎了
***********************
神起依然会存在的
Best Asian Star是最好证明
我啊
还真会自相矛盾呢
就当我是偏激
自私
等等吧
反正就是这样了
我笑
手掌拍烂
离去。

0 comments: